Lim0nn aynı durum bende de var. 18. Haftadayız normal öğünlerimi yiyorum ama fazla değil canım hiçbir şey istemiyor sırf aç kalmamak için yiyorum ara öğün vs hiç bir şey yok. Hamileyken kuruyemiş şu bu sağlıklı beslenicem derken bir şey yiyemez oldum 😒 tiroid ilacı kullanıyorum ondan şüpheleniyorum iştah mı kesiyor acaba diye siz kullanıyor musunuz?