Merhaba kızlar 35+2 hamileyim. Adet sancısı gibi şiddetli kasık ağrım var az önce başladı. Bebeğim çok çok hareket ediyor şuan. Ve vajinama doğru çoook şiddetli bağırmama sebep olan batmalar var. Batmalar hep olurdu bugün çok sık. Belimde hafif Bi ağrı var. Doğum belirtisi olabilir mi