Instauser bnde aynı şekilde öğlene kadar yatıyorum başta zor oluyor çünkü bebek erken uyanıyor snra düzene giriyor bnm iki çocuğum var oğlum 4.5 yaşında kızım 3 yaşında daha okula başlamadıkları için onlar da alıştı geç uyanıyorlar daha önce de evim hep kalabalık oluyordu uyku düzeni olmadı 30+4 haftalığım inşaallah doğumdan snra düzene sokacam bnde oğlum okula başlayacak çünkü çok zorlanacam😆