Adet tarihim 18 Şubat. Dün akşam peçeteye kahverengi leke geldi hala kanama olmadı. İlk kez başıma böyle bir şey geliyor. Kahverengi lekeden sonra 1-2 saat içinde kanamam başlardı. Test yaptım sabah çok silik çıktı 5-10 dk içinde. Yerleşme kanaması olabilir mi ?