Kızlar canım çok tatlı çektiği zamanlarda ekmeğime az bişey sarelle sürüp yiyorum bebeğime çok zararı olur mu ki?
Tatlı istegimi bastiramiyorum. Arada gebelik şekerim yok çıkmadı. Ekmek olarak da tam buğday tüketiyorum sadece ama sarelleden korkuyorum