Ay0694 Merabalar..ben bugün 2. Bebeğim için transfer oldum..ilkinde ikiz koymuslardı( tabi bi tanesi sonradan tutunmadı) transferden 6 gün sonra gebelik testi yapmıştım pozitifti..sizde var mı böyle 10 günü beklemeyen?
Aabbccc Ay0694 transferim 4.gunu bugün 12.gunu bekleyecem doktorum oyle söyledi net sonuç alabilmek için 🙂
Adr Ay0694 bnde. Şuan ikinci tüp Bebek transferiindeyim bugün 11 . Gün yarın kan vereceğim belli olacak
Dilbersltn Ay0694 bir ay önce bende sizin gibi heyecanlıydım şuan 8+5 olduk ☺️ Stres yapmayın bebişiniz size sımsıkı tutanacaktır, pozitif düşünün hep
Zubeydaaltun Tüp bebek bende düşünyorum ablam ve görümcem tüp bebek denediler ikisininde ekiz bebişleri oldu bende yaşımdan dolayı tüp bebek istiyorum
Bet9838 Ben🥰 transferimin 7. Günü lekelenme görünce yerleşme kanaması olabilir diye 2 erken 2 kaset test alıp hepsini birden yapmıştım şuan 10+2 deyiz elhamdülillah
baharmom35 Adr canım inşallah önce pozitifi görür sonra sağlıkla kucağına alırsın güzel haberini bekliyoruz
Melisahmet Cansucannnnnnnn canım bence yapma bekle biraz kendini strese sokma. Erken tek çizgi görürsen ağlayıp üzülürsün o daha çok zarar verir sana
Ecceee Ay0694 ilk gebeliğim tüp bebekti transferden 6 gün sonra yapmıştım ikinci çizgi silik olarak pozitifti..yapılabilir