Yarenbyz53 Merhabalar Bebeği göbek deliği hizasında hissediyordum bir kaç gündür çok aşağılarda hareketler hissetmeye başladım nasıl anlatsam böyle rahimime doğru. bebek hareketi midir yoksa başka bir şey midir yaşayan var mı normal mi ?☹️
Kahvemsi-05 Yarenbyz53 19+2 haftalığım. Gayet normal diye yorumluyorum çünkü bende bazen aşagılarda hissediyorum küçük pıt pıt tekmelerini falan, bazen göbek altımda bazen solumda bazen sağımda bazen aşagılarda. Ama çoğunluk sol tarafımda hissediyorum 🫶🏻
deryaa_milena Yarenbyz53 kaç haftalık? Ben de arada bir seğirme gibi kayma gibi hissediyorum bir de genelde tek noktada hissediyorum ama emin olamıyorum daha ultrasona göre 14 hafta son adet tarihine göre 13+4 çok erken diye düşünüyorum merak ettim erken hisseden vr mı 😀
Pinarbenak Yarenbyz53 merhaba biz de 23 haftalığız bazen sanki aşağıya doğru vuruyor hissi bendede oluyor galiba normal bir durum