skorhan Çarşamba günü sezaryene gireceğim bende bu sabah hafif yanıyordu boğazım ve burnumun içi hemen zeytinyağı pekmez yaptım içtim sonra nane limon kaynattim içtim portakal yedim akşama kadar da yerim heralde tüm tuşlara basıyorum suyu da bol içiyorum bir de ılık duşa gircem şimdi şimdilik daha iyiyim şükür ☺️