Dnyaa56 olmasan bile olur ikinci dozu ben olduğuma bin pişman oldum üç beş kişidede aynı şikayeti duydum içeriğinimi değiştirdiler bünyemizden mi bilmiyorum ölüyordum kusmaktan ateşten kalp sıkışmasından tabi herkeste aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum ama gerekte yokmuş ikinci doza tek doz yeterli oluyormuş