deryaa45 Arkadaşlar malum özel hastaneler çok pahalı devlette doğum yapacak gibiyim. Özel takipliyim bu zamana kadar ancak devlette doğumdan sonra bebeği kontrole özele götürmek istiyorum herhangi bir sorun yaşamam dimi
Zubeydaaltun deryaa45 bn ist göztepe prof Süleyman yalçın hastanesinde dogum yaptım konturolumuda orda yaptıryordum Ali balık diye bi hoca var çok memnun kaldım çok ilgili be tecrübeli bi hoca