Kızlar 37 haftalık olduk nerdeyse. Doktor kilosu iyi 4 kiloyu geçerse sezeryanla almak zorundayım seni de bebeği de riske atamam dedi omuz takılma riski vs diye. Adaçayı ahududu çayı ananas hurma hareket önerdi ne yaptıysam olmadı. Gelmek istemiyor bebem yerini çok sevdi galiba 😂 ne yapsam doğum tetiklenir var mı öneriniz