ruveyda123 Kızlar gün içinde alt karnımda nadirde olsa sancı girip çıkıyor şiddetli değil ama merak ettim normal mi yaşayan var mı? Bebişin başı aşağıda hareket ederken hissediyorum birazda gaz problemim var onunla alakalı mı acaba?
Ayseumut ruveyda123 bnde 35+1 im bndede oluyordu zaten bu haftalar kucuk kucuk yalancı sancılar başlamıs oluyor kısa suruyor gecıyorsa korkmayın
Guler92__ ruveyda123 benimde oluyor ya korkuyor insan valla 36dayim şimdi ama hala oluyor regl ağrısı gibi böyle sonra kesiliyor birden olmuyor o gün hiç
ruveyda123 Başka bir ağrım sızım yok akşama doğru bel ağrım oluyor hafif sadece o da bir süredir devam ediyor zaten pozisyon değişince geçiyor
ruveyda123 Guler92__ demek ki yalancı sancı doktorunuza danışmış mıydınız acaba bu sancılar nstye yansır mı
Guler92__ ruveyda123 evet söylemiştim 5 gün önce nstde sancı çıkmadı ama demek ki yalancı sancılar dedim doktor bel ağrısıyla beraber olursa sancı olur demişti benim bel ağrım yok şu anda