Kizlar merhaba 39+3 haftalik hamileyim benim 2 gun once hafif sancim geldi gittim hastaneye rahimde yumusama olmus ve 1 cm acilma var dedi bugun de nişan geldi kahverengi kanama 4 5 kere geldi lavobaya gittikce hafif kasiklarimda ara ara agri oluyor karnımda tas gibi olmus ne kadar surede doğum olur ne zaman gideyim hastaneye