Ceyx benim bugün 3. Günüm hatta post açtım burda sancım var sandım meğer enfeksiyonum varmış bugün bütün gün kıvrandım hastanede tahlil verdim ve yüksek enfeksiyon çıktı fitil verdi hala ağrılarım var enfeksiyon olduğunu anlayamadım çünkü idrarıımı yaparken hiç yanmam yoktu yarın kendi doktoruma gideceğim 38+1 şuan hafta