Ahh önceliklee çok güzel bi duyguuu
Cuma günü 36 hafta kontrolüm vardıı doktorum muayene sırasında suyunun azaldığını ve beklemememiz gerektiğini söyledi hemen yatış verdi saat 15.30 gibi sezeryana alacağını söyledi çünkü bebeğim makat gelişti zaten 29 haftadan beri çokk heyecan ve stres yaptımm korktum herşey narkoz alana kadar tabiii benim genel anestezi oldu kan sulandırıcı iğne kullandığım için uyandığımda herşey bitmiştii ilk 4 saat baya ağrım oldu sonrasında biraz kendime geldim derken gün gün daha iyi oldum yürümeye başladım bugün de taburcu olucam inşallah Rabbim herkese hayırlı doğum nasip etsin herkes evladını sağlıkla kucağına alsın inşallah 🌸