Kızlar çok kararsızım bu halime çok kızıyorum ama elimde değil 3.gebeliğim 2 oğlum var ve hayalimdeki kızıma inşallah kavuşacağım 35.haftamdayım
Afra Nur yada Zehra Nur koymak istiyorum
Bir türlü netleştiremiyorum çok imreniyorum karar veren kişilere fikir verirmisiniz.