Alaska97 Kızlar ileri derecede hemoroidi olup normal Dogum yapan var mı ben 37+3 üm ve hemoroidim inanılmaz bir hal aldı dün geceden beri sancıdan duramıyorum ve normal doğumda daha da beter olacak diye cok korkuyorum deneyimi olan bahsedebilir mi lütfen :(
Ankara-58 Alaska97 kesinlikle yapma derim hiç hemoroid yoktu norma doğum yaptim.35 gün oldu gicimin üstüne oturamıyorum kabız olmadığım.halde doğumda catladi
Nur_Alp Alaska97 ayy benimde aynı üstüne bir de kanamalı oluyor nasıl olacak bilmiyorum sezeryan da hiç istemiyorum ya
Ayseumut Alaska97 ılk hamılelgmdede vardı dogumda ıkınmaktan daha beter cıkmıstı smdı ıkıncıye hamıleyım yıne var acıyor krem kullanıyorum 35 haftalıgm dogumda kesın daha kotu olucak çekiyorum ıste bnde tamamen geçen bisey degıl malesef
Happysad Alaska97 bende de gebelik öncesinden beri var büyük boyutu ama ağrı acı vs yok gebelikte birkaç kez kanadı. Doktorum normal doguma engel değil dedi. Devlet hast. Gidiyorum normal dogum öncelik kafasındalar.
Alaska97 Ankara-58 hadi ya çok geçmiş olsun :( yarın genel cerraha gidip muayene olmayı düşünüyorum o da belki bi yönlendirme yapar herkes sezeryan öcü gibi davrandığı icin iki arada bi derede kaldım açıkçası afedersiniz iki ucu 💩lu değnek gibi
Ankara-58 Alaska97 Bn ilk doğum sonrasi arka taraf duzeltene kadar 5 ay geçti en ufak kabizlikta yine aynı oluyordu ikinci doğum yaptim yine aynı kabız değilim ama wc yaparken etllerimi sanki kopariyorlar ve ben asla hemoroid nedir bilmezken
Melekabdullah Alaska97 normal dogumda sonra sezeyan oldum dun sezeryndan korkiyodum korkulcak bsy yokmus
-Ozlem58- Ben günlerce geçmedi ve hala gecmiyor o içerde kaliyor tetikleyen bir şey olunca hep çıkıyor :(
Alaska97 Ankara-58 benim hamilelik öncesi de vardı ama bu kadar ileri derecede degildi su an dış hemoroid ve birden fazla şişiyor sürekli inanılmaz agrı yapıyor
Ankara-58 Alaska97 biliyorum cnm bilmem mi gicimin üstüne 5 ay oturacağım saatlerce ağladım şuan yine aynı kantoron yag yapiyom
Alaska97 Nur_Alp kadın doğum doktorum zaten doğumda daha da artacak dedi bana bilemiyorum dün gece beter bi hale gelince gidip muayene olmaya karar verdim
Nur_Alp Alaska97 ben kadın doğum doktoruma söyledim hiç takmadı ya Çarşamba özel e gidecem ona sorayım bi tabi o güne kadar dogurmamis olursam
Alaska97 Happysad ben yarın bi gidip muayene olucam bakalım hepimiz için hayırlısı gerçekten çok zor bir şey