Deryalina- geçmiş olsun canım üzülme diyemiyorum çünkü insanın elinde değil bende yaşadım ve çok şükür şuan bir aylık oldu beş gün kaldı 40+4 doğdu kızım kakasını yapmis yemedi ama idrar ini burnundan çekmiş dediler ve solunum sıkıntısı çekiyor du iyileşti şükür mama falan hortumla ağzından veriyor lardi hep iyi düşün bebişin hisediyo sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🌸