ayanarta1 Arkadaşlar ben ananas ilk üç ay yenmez yenirse düşüğe sebep olur diye bı yazı okumuştum sürekli yediğim biseyde değil zaten yemedim şimdi 14. Haftadym bugün yedim özlemişim 🙈 sizce yemelimym siz yiyormsnz
biranne__ ayanarta1 ben ilk haftalarımda yemiştim bişide olmadı yani bebegim gayet sağlıklı 13+3 olduk bugün
YldrmNUR ayanarta1 doğuma yakın hurma ve ananası öneriyorlar çünkü rahmi yumuşatıp açılma yapıyormuş. O yüzden ilk zamanlar çok yememekte fayda var. Canın çekmiş 1-2 dilim yemişsen o kadardan bişi olmaz ama çok sık yeme
momofmychildren ayanarta1 doğum yakınsa tavsiye ediyorlar rahmi yumuşatıp doğuma yardımcı oluyormuş bence riske atmamak lazım bir iki dilimden bişey olmaz ancak bence sürekli tüketmeyin
ayanarta1 momofmychildren bende ilk üç aydan sonra yenir gibi düşünüp yemiştim iyiki sormuşum sağolun
biranne__ momofmychildren ben o sırada bilmiyordum ve baya bir yedim bundan sonra dikkat ederim ama ananas aşeren kişi napıcak orası ayrı tabi….
Tubamrt 38+4 teyim doktorum önerdi rahat ve kolay doğum için yeni başladım yemeye. İsterseniz doktorunuzla konuşun öyle yiyin. Riske atmaya gerek yok