kızlar benim gebelik gibi bi durumum vardı postumda görürsün zaten sonra lekelenme şeklinde başlıyıp coğalınca adet oldum kimyasaldı heralde diyodum ben 4 gün normal adet oldum dün hiç bişe yoktu bugün 6.gün peçeteye sildikçe kan geliyo normalde 4 gün olur biterdi hiç böyle 6.gün gelmezdi bişe dış gebelik falan mı acaba artık korkmaya başladım hafif de ağrım var 😣