Filizcck dün böyle bir post açılmıştı onada dediğim gibi 10. Haftaya kadar bebek anneyi zehirlemez artı haftan son adet tarihine göre hesaplandığı için 7 hafta bir bebek beş altı haftalık da olabilir o yüzden bekle ben altı haftalık demişti gittiğimde bebek kese var iki hafta sonra gel kalp atışı için dedi üçüncü hafta geçti gitmedim üçünde randevum gideceği arkadaşın dediği gibi ağızlarından kolay çıkıyor alalım o durumu göze alamam vazgeçme bejle üzülme derim ben rızkı varsa doğacak 🤲