Merhaba anneler, 4.5 haftalık hamile olduğumu öğrendim 2 gün önce. Devlet hastanesinde doktorumdan asla net bilgi alamıyorum hiç memnun kalmadım. Sizce gebelik sürecinde ve özellikle doğumda devlet hastanesi mi yoksa özel hastane mi tercih etmeli? Neden? Bilgi verirseniz çok sevinirim. 🙏🏻🌸🤗