Askeryareni bence onu büyük biri öyle sevmiş, oyun oynarken falan ondan aklında kalmış. Tavsiyem unutturacak başka şey deneyin. Oğlum ısırmaya başladı(çünkü biz öyle oynuyorduk seni yiycem diyip ısırınca) oda bizi ısırıyordu. Sonra bıraktık o oyunu. O ısırınca al muz, elma vs. ya da bir oyun kurup unutturduk ısırmayı.