Koalams Merhaba dün kan tahlili verdim tsh değerim çok düşük çıktı başına gelen varmı acaba ne oluyor 🙏🏻
Minsanne Koalams merhaba. Benimde 5. Haftadan beri çok düşük tsh değerim şu an 10. Haftadayım hala düzelmedi. Kardeşimde de aynıydı 3. Ayı bitirince düzelmeye başladı yavaş yavaş.
Duyguudaa Koalams benim yüksek çıkmıştı ultrasonla boğazıma bakıldı kitle vs var mı diye olmadığı için hap yazdı 1 ay kullandım kan verdim baktık düzelmiş bıraktım
busduuk1914 Koalams benimde öyleydi 1 ay arayla düzenli takip yaptık 4. Ayda normale döndü. Ben kan vermedi kesmedim hatta. Her ay düzenli veriyorum sağlık ocağında bir problem yok şükür. Düzelmezse ilaç başlıyorlar
btlalbyrk Bende de yüksek çıktı 4-5 lirdeydi en son kan verdiğimde düşüktü yine de kullanıyorum ilaç ama bende yutkunmada zorluk çekmeye başladım boğazımda yumru var gibi bundan kaynaklı mı acaba