Yagmurguzel01 Arkadaşlar32+3’teyim ve bebeğim 4-5 gündür çok az hareket ediyor nedenini anlayamıyorum bir türlü bunu yaşayan var mı
Ayseumut Yagmurguzel01 bnde 35 ım o haftalarda bndede bı azalma olmustu doktor kontrolunde hersey yolunda suyu felan ıyı ama hareketler eskısı gıbı guclu degıl doktor elınle uyarı ver dedı uyarı verince hareket edıo bunada sukur diyorum
Yagmurguzel01 Ayseumut aaa bir bakayım bende dürtüyüm kıpır kıpırdı ama şuan çok az hareket ediyor oda arada insan korkıyor