Merviiss benim ki kötü bir örnek olacak ama 2015de tiroid hastası olduğumu öğrendim hamileyken değerim yükseldi ve endokrinoloji ye gidene kadar bebeğim düştü o andan beri normalde de kullanıyorum ilaç gebe kalınca dozunu artırıyorlar arkadaş erkenden öğrendiği için çok şanslı euthyrox benim ilacım bir tanede nodulüm var düzenli ilaç kullanımında sorun kalmıyor