En son çocuğum olmuyo acaba neden diye burda iyi bi doktora gittim oda bana rahmimde bi sıkıntı olmadığını ama kanallarımın iltihaptan kapandığını söyledi iğne fitil ve hap vermişti ilişkiye girdim tabi onları kullanırken sormuştum çünkü girebilirmiyim diye yani bu aydan bi ümidim yoktu aslında ama dün adet günümdü bugünde gelen giden yok akaşamaca olmazsa olmaz zaten adetim vücudumu biliyorum çünkü sizde nasıl durumlar