Bende 5 sene önce 6 haftalık bir bebek düşürdüm
Şimdi 21 haftalık hamileyim ve korkuyorum elimle hissetmeye çalışıyorum ama haraketlerini hala hissedemedim geçen hafta seyrime gibi birşey ler oldu iki defan falan şuan hiç his yok korkuyorum bebeğin durumu nasıl acaba diye salı kontrol var