babyiscoming_ Kızlar anlayan var mı yarın hastaneye gideceğim ama pek bişey anlayamadım bişey çıkmış mı sizce
Dilan_55 babyiscoming_ valla görünüşe göre hersey normal diyor inşallah öyledir içinizi ferah tutun bi sıkıntı olsa emar da illaki belli olurdu
Tlhzr babyiscoming_ bu emar sonucuna nerden ulaştınız annemde çekilecek de e nabızdan bakabilirmiyiz. Birde ne için emar çekinmiştiniz
babyiscoming_ Tlhzr prolaktin hormonum yüksek olduğu için doktor beyin emarı istemişti o yüzden çekildim. Hastanenin kendi uygulamasında sonuca ulaştım