Sevil1996 20+2 haftalık hamileyim , yaklaşık bir haftadır hissetmeye başladım dün hafif hissetim bugün sabah hafif ama istiyorum ki sürekli hissetmek ?
Yagizinannesi_ Sevil1996 Daha çok erken 22. Haftaya kadar hiç hissetmeyrnde oluyor kafana takma sonra hiç durmuyorlar zaten 😆
Merve_3351 Sevil1996 ben 25 haftaligm sanırım 17 den beri çok hissediyorum hareketli olmasi iyi diyorlar ama aksini bilmem bilmeden konuşmayım doktoruna bir daniş
tugcesakzci Sevil1996 sürekli hissetmek için 8 hafta daha ilerlemeniz lazım. 28. Hafta itibariyle düzenli hissedebilirsiniz.
Sevil1996 Merve_3351 ultrasonda baya hareketli karın bölgem yağlı biraz ilk gebelik ve düzensiz de olabilir dedi
Merve_3351 Sevil1996 biraz kilo varsa onlada ilgili olabilir Ben zayıfım boyuma göre acayip hissediyorum bazen yetto diyorum
Ebruucar Sevil1996 bende 94 kg la hamile kaldım ama 13 haftamda başladım içimdeki kıpırtıları hissetmeye şimdi zaten 26+1 deyiz karnım inip kalkıyor maşallah hiç yerinde durmuyor bebekten bebeğe değişiyor bence. Çünkü bizim oğlan çok erken başladı oynamaya özellikle su içtiğimde ve tatlı yediğimde değmeyin keyfine ultrasonda ölçümleri yapılamadı aşırı hareketli diye 😄 ama kafaya takma daha yeni hareketlerini hissetme zamanına gelmişsin. Çoğu ilk gebeliklerde 20 den sonra hissetmeye başlıyolarmış. Bizimki biraz aceleci çıktı 😄