burakveannesi Merhaba aralıkta kürtaj oldum halen adet olamadım 25 gün kontrole gittiğimde bir sıkıntı olmadığını söyledi doktor
1palyaco burakveannesi bende 3temmuz da olmuştum doktoruma sorduğum da Ekimin sonuna kadar olmazsan bakarız demişti öyle bir süre vermişti. Endişe etmeyin . Eğer korunuyorsanız .
Filizsz burakveannesi normal canım benim düzensizdi ondan sonra bi ay oldum bi ay olmadım pıhtı geldi bi alti aya kendine geldi düzenim Ama parça kalma olasılığı da var betaniza baktirdinizmi
burakveannesi Filizsz ya baktırmadm bu hafta sağlık ocagına gidip baktrıyım eger sıfırlanmamjşsa biraz daha bekliyim