Kizima hamileyken ilk basta bir 1 hafta gerilik oldu sonra 5 e düstü sonra 3 sonra yakaladi 17.haftaya kadar.Bunda da yine ayni ilk basta 1 haftaydi sonra 5 güne düstü sonra 3 e düstü su an 2 gün fark var 2 gün gerideyim 13+2 yim adete göre 4 olmam gerekiyor doktor normal dedi ama dogum zamani ne olursa olsun sat dikkate aliniyormus