Nasıl gidiyor bakalım?
Bir an önce doğurmak istiyorum hamileliğimin başında ağrılı sızılı erken doğum riski ile gidiyordu şimdi tık yok yani yatıp kalkma dışında çok sorunum yok ya niye böyle oldu ben doğurmak istiyorum yeter 😅😅 40. Haftaları görmek istemiyorum sizler ne alemdesiniz