Esratufan Ecem0707 bnde iğne olarak kullanıyem çok kötü oluyorum iğneden smra hiç halim olmuyor düşük bayılvk gbi oluyorum
Koncuy69 Ecem0707 ah ahh canım. İğne hap kullandım bir hafta. Hap başımı döndürdü. İğne ateş üşüme vücut ağrısı yaptı. Çok çektim.
ikiminikannesi_ Ecem0707 200 mg kullandım 4 ay ama doktorum fitil olarak kullan ayakta kalamazsın dedi yoksa