N777 Kızlar sabah uyandım ayağa kalktım bi içimden biley akmış gibi hissetim affedersiniz iç çamaşırım da beyaz şeffaf bir şey vardı ama küçük az dı acaba nişan mı bu yoksa normal akıntı olabilir mi
Bettulakkus N777 kaç haftalıksın cnm nişan geldiği zaman ağrı ve bebeğin çatıya düşmesi ile oluyor sancın var mı
N777 teacher-mom21 öyle mi bazıları şeffaf da olur gibi yorumlar okumuştum burada o yüzden kafam karıştı
Bettulakkus N777 vücudun doğuma hazırlanıyordur bir sıkıntı yoktur için rahat etmesi için gidin doktora
Ozgeunuvar Kucukanne26 bi akıntı hissettim lavaboya gittim tuvaletimi yaptıktan sonra silince farkettim
Ozgeunuvar Kucukanne26 sata göre 40+1 deyim ultrasona göre 39 oldum başka belirtim yok ama hala leke gelmeye devam ediyor
Kucukanne26 Ozgeunuvar nişan olabilir ama nişandan sonra hemen doğum başlamıyo diye biliyorum canım 1 hafta sonra da başlayabilir 1 saat sonra da başlayabilir sancın gelirse onu takip etmen önerilir sağlıkla gelsin 🥰