Ayse4003 spinal sezaryendan sonra kahve ve bitter çikolata yemeyi tavsiye ediyorlar baş ağrısı yaşamamak için.
İlk dogumumda bitter yedim kahve içtim hastanede özelikle bol bol. Baş ağrısı hic yaşamadım. Ameliyatta özellikle kendinizi çok rahat bırakın spinal iğnesi olurken kasmayın kendinizi. Onun dışında zaten ekstra bisey demicekler. Geçen gün anestezi doktoruyla konuştum. Tetkiklerim yapıldı. İmzalamam gereken yerleri imzaladım. Başka bilgi verilmedi içiniz rahat olsun