Merhaba kızlar adet gecikmesi ile birlikte test yaptım silik çıktı sonra oerşembe günü kan verdim beta 359 çıktı dün yani cumartesi kadındoğuma gittim beta baktı 967 çıktı ama ara ara lekelenme oluyor kahve hafif pembe doktorum hiç bişe vermedi kesede görünmedi kan sonucumuda gösteremedim ne yapacağım ben şimdi acaba düşüm mü yapacağım kahvemsi akıntı arada pembe akıntım var ama enfeksiyonumda var bu durumu yaşayan oldumu acaba 27 ocak yumurtlama günümdü