Necla280303 doktor beni perinatolojiye sevk etti, yarın gideceğim inşallah. Sanırım bu süreç herkeste farklı ilerliyor, böyle olup aylarca anne karnında sağlıklı büyüyen bebekler de var, ben ilk kızımda bu durumu öğrendiğim gün bebek oksijensiz kalmış denilerek sezaryen olmak zorunda kaldım , yani bir anda ilerlemiş. Siz de kontrollerinizi ihmal etmeyin ama iyi düşünün iyi olsun. Hareket takibinizi ihmal etmeyin.