Öncelikle Allah yardımcınız olsun, insanlarla uğraşmak malezef ki çok zor. “ Kendin doğursaydın da istediğin ismi koysaydın ” diyesi geliyor insanın. Bence kimseye kulak asmayın, herkesin her konuda bir fikri malesef hep olacak. Önemli olan sizin takmamaya çalışmanız hatta duymazdan gelmeniz. İsim olarak da ‘Ulaş’ ismini seviyorum 😊 Evladınızı sağ salim kucağınıza almanızı dilerim😇