MeAy Selamlar kizlarr bu iki tahmin dogru mu degil mi oylayalim, yaşadıklarınız icin yorumları bekliyorummm 🙄😀 kafalar karışık
Kahvemsi-05 MeAy Bilemiyorum Bende İkisi Kız Çıkıyor Çarşamba Detaylıda Öğreneceğim. Doğum yapan Kuzenime Denedim Çin Doğru Çıkmıyorda Rus Takvimi Doğru Çıkıyor Onunkide Erkek 8 gün Önce Doğum Yaptı😚
Kahvemsi-05 MeAy kan yenilemeyi hem kendim için hem kuzenim içinde denedim bende kız onda erkek çıkıyor 😍benimki dediğim gibi belli değil ama onunki erkek o yüzden doğruluk payı var diyorum
Kahvemsi-05 MeAy bendede hepsi kız çıkıyor, çarşamba günü haber ederimmmmmmmm😻🫶🏻 Dua edin öğrenebileyim bu sefer detaylıda
Starkmama21 gizosss yanlış değilsem 4 sende bir kan yenilenmesi oluyor senin ve eşinin doğum yılını gününü yazıyorsun internetten önce kimin kanı yenilenmişse ondan kaynaklı cinsiyet yazıyor.
gizosss Starkmama21 internetten şimdi hepsine baktım hepsinde de kız çıktı 15. Haftada doktor da kız dedi ama 12. Haftada gittiğimizde erkek gibi demişti şüpheye düşmüştük bir😂
Sermec27 MeAy üçüncü oğluma hamileyim sadece birinde tuttu bu iki teori diğerlerinde tutmadı yanılma payı cok yüksek