2bebelianneee Kusacaktım artık 😂 Ve ücretli ilaçlar madem böyle bir zorunluluk varsa ücretsiz versinler. Ama kendi doktoruma giden çok arkadaşım vardı, sadece 40 a kadar kullandırıyordu, çoğusu da kullanmadı bir sorum yok. Bende var saç dökülmesi bi, öncesinde de vardı zaten. Bir de doğum öncesi yandı boyadan uçlar hafif hala yanık kestiriyorum sürekli oda etki ediyor