cokdusunenperi Merhaba 26 haftalık anneyim ve erkek evladım olacak ama herkesin erkek olduğunu öğrendikten sonra ki tepkisinden dolayı sürekli keşke kızım olsaydı diyorum çok üzülüyorum sonra böyle düşündüğüm içinnn neden erkek çocuklarına karşı bu kadar acımasız yorumlar yapılıyor delircemmmmm
Kahvemsi-05 cokdusunenperi Bence kız bekledikleri sonrasında ise erkek olduğunun haberini aldıklarında hayal kırıklığına uğradıkları iÇin öyle tepkiler oluşuyor bence siz takılmayın. Erkekte tatlı olur kızda. Rabbim herşeyi hayırlı birşeykilde nasip ediyor hele kucağınıza aldığınızda o kokusu sizi sizden ediyor 🙏🏻🥰
denizalismom cokdusunenperi ay boşver herkes yorum yapmayı çok seviyor. Hiç kimseyi takma evladın kızı erkeği olmaz evlat evlattır. Benim de oğlum olacak herkes bişey diyor hiç umrumda değil o benim canım sonuçta. Herkes boş konuşmayı sever sen takma kimseyi 🌸
aslansmommmm cokdusunenperi canm emin ol erkek kizla alakasi yok kizin olsaydi ikinci insallah erkek olur derlerdi yani kiz da olsa erkekte olsa o ceneleri asla ama aslaaa durmaz sanki onlarlik ne varsa rabbm vermis ne guzel
Iremkoko cokdusunenperi bende kız çok istiyodum eşimde erkek doğurdum doğurduğum an iyi ki bu doğmuş ya diyip kafayı yedik o kadar tatlı ki doğurunca geçiyo bu düşüncen 🥰❤️
Aytnnn Bizde de tam tərsi oluyor, kızım var kız henuz tam belirlenmedi cinsiyyəti ama 11 haftasında kıza benzettim dediler, hemen koca tarafının yüzü duştü, eşim için ama fark etmiyor cinsiyyeti sağlam olsun yeterli
aslansmommmm Aytnnn bunu da anlamiyorm hangi devirdeyiz ya ogullarina kussunler ozaman sen nye gen veremedin dye senlik bisey yok cnki hayatm 😄
cokdusunenperi Yaaa ben sizi yerim hepiniz çok tatlısınız çok teşekkür ederim hepimizin evlatlarını rabbim bağışlasın içimi rahatlattınız 🌸🌸🌸🤍