Seymamemektar Esraabbaa yaa harika fikirler valla çok çok teşekkürler ben bi buzluğu boşaltayım bunlara yer açayım bu hafta bunları tamamlayayım ufak ufak 😂
Seymamemektar Esraabbaa oy oy oy ellerine sağlık canım ya süper görünüyolar ağız tadıyla sağlıcakla yemek nasip olsun inşallah 🥰🥰🥰
Senayan Patlıcan-kabak yemeği yağsız tuzsuz tabi Kurabiye Dolmalık biber Haşlanmış fasülye-nohut Doğranmış soğan Lahana zaten atmıştım kapuskalık çok güzel oluyor sürekli yaptığım birşey zaten Bugün de poça börek yapıp atacağım 37. Haftadan selam 😂
Seymamemektar Senayan oy oy oy maşallah canım neler yapmışsın ellerine sağlık afiyetle sağlıcakla tüketmek nasip olsun inşallah 🥰🥰
_725gm Evlatlarimmm buzluğa değilde menemen gibi vakumlayip koysak daha iyi olmaz mı hem buzlukta yer de kaplamaz 🙄🤔( bu arada ikisini de denemedim )
rabisskocc Seymamemektar valla bende senin gönderini yokluyorum arada annemi arayıp diyorum anne şunuda yapalımbunuda yapalım diye🤣
Seymamemektar rabisskocc ahahaha bende yazılanlara göre alışveriş kistesi yaptım haftasonu eksikleri tamamlayıp haftaya buzluğu doldurmaya başlarım 😂 sağlıcakla tüketmek nasip olur inşallah hepimize bebişlerimizle 🥰
Techr Misafir için değil ama kaldığımız şehirde yakınımız kimse yok doğumda sadece annem gelecek doğumdan sonra bunalmamak adına bende bir şeyler hazırlamaya başladım. Biraz erken başladım ama yavaş yavaş yapıyorum Tatlı ve tuzlu Kurabiye Poğaça Börek çeşitleri Köfteler Fasulye ,nohut, yeşil mercimek haşlama Kek Yaprak sarma ve lahana sarma Mantı koycam
Seymamemektar Techr aynen bende kendim için yapıyorum canım benimde yanımda kimse yoktu ilk doğumumda çok zorlandım bunda da kimseye güvenemiyorum valla önden tedbirimi almak için yapıyorum 😂 afiyetle yemek nasip olsun inşallah canım 🥰
Kahverengi Seymamemektar soğan,biber,ıspanak,mantar doğrayıp çiğden koya bilirsin aynı şekilde karnıbahar,brokoli,kereviz koya bilirsin patlıcan közleyip koyabilirsin dereotu,maydonoz,nane,fesleğen gibi otları koyabilirsin hiç birşey olmuyor sarımsak
Seymamemektar Kahverengi yemeklik hazırlık yapmak da mantıklı evet çıkarıp tencereye atıp pişirilir hızlıca çok saol canım 🥰
Kelebek1_ Seymamemektar tatlı tuzlu kurabiye koy fellah köftesi yap Bulgurlu köfte yap patatesli yemeğini yaparsın mantı yapabilirsen yap olmadı düzgün güzel bi yerden al koy hazır olsun ben maydanoz nanemi bile alıp temizleyip poşetleyip atıyorum öyle rahat oluyor ki aklına gelen her şeyi koy ama haftandan dolayı zor olabilir artık yapması da ben çok üşeniyorum artık😅
Seymamemektar Kelebek1_ gerçekten o kadar takatim yok ki elim kolum zor kalkıyo bi de küçük çocuk olunca evde daha zor ama mecbur yapılacak bunlar yoksa doğumdan sonra daha da zor zamanlar beni bekleyecek 😅 bulgurlu köfte yoktu listede onu de ekledim çok saol canım 🥰
BusrA-3bglm Seymamemektar ben lahana sardım 3 paket koydum Yaprak sarmasi sardım koydum Sigara böreği tatlı tuzlu kurabiye yalancı çiğköfte yaptım saklama kabıyla koydum gerçekten çok büyük kolaylık hem misafire hem kendimiz için Poğaça hem mayalı hem kabartma tozlu şimdilik bunlar var bikaç çorba yaptım sıcağıyla kavanoza konserveledim aniden acıkınca veya yapamayınca çıkaririm diye
Seymamemektar BusrA-3bglm konservelediğin çorbalar ne kadar süre duruyor canım mesela bir iki ay dayanır mı bir de nasıl saklıyosun onları normal menemenlik gibi dışarıda soğuk yerde durur mu yoksa buzdolabında mı saklamak lazım?
Kelebek1_ Seymamemektar o yüzden bu işleri daha erken yaptım sen bi an haftanı söyleyince nasıl olacak dedim 😅
BusrA-3bglm Seymamemektar evet evet rahat 1 ay gidiyor canım benim Ben kaynar kaynar kavanoza koyunca ağzını kapattım sonra iyice soğuyana kadar dışarda beklettim buzdolabına kaldırdım yani ne olur ne olmaz riske atmamak lazım canım buzdolabı daha iyi