Hasretbbbr Kızlar haziran sonu gibi doğumum olacak nasip olursa ıslak mendil stoğu yapan varmı arkadaşıma sordum kurur dedi ama birçok anne önceden alıp stok yapıyo sizler ne yapacaksınız ?
elifdiyorkii Hasretbbbr 20 haftalık hamileyim 36 paket aldım valla daha almayı düşünmüyorum gelenleri hemen ters çevirdim kuruma olacağını sanmıyorum herkes stok yapıyor
Altin23 Hasretbbbr konudan pek alakasız ama ıslak mendil yerine büyük boy ped pamuk ıslatıp silmek msntıklı mı
Rabiss34 Bende 3. Ayımda fln aldım şu an 38. Haftadayım sorun yaşamadım kuruluk fln yok bence stoklayın fiyatlar değişiyor sürekli :)