Ceydametee 2 yıllık evlilik 2 düşük 1 kimyasal gebelik geçirdim. Psikolojikman çok kötü oldum. Gittiğimiz doktorlar sıkıntı yok diyor. Ya hamile kalmıyorum ya da düşüyor. Aylar sonra hamile kaldım. Hep lekelenme ağrı hastanelerde geçti hamileliğim. Şükürler olsun ki sağ salim kucağıma aldım kızımı. 3 yıl sonra korunmama rağmen tekrar hamile olduğumu öğrendim. Ben şok ihtimal vermiyordum. Size anlattım ki umut olsun. Yıllarca uğraştık olmadı. Düşünmezken 2. Bile geliyor. Önce üzerinizdeki stresi atın. Eşinizle çocuk için birlikte oluyormuş gibi düşünmeyin. Sadece 1 ay çocuk konusu erteleyin. Zaten hemen güzel haberi alırsınız 🌸