aresinannesi1 Hanımlar 28+6 haftalık hamileyim bir kaç gündür bebek sürekli sağ tarafa toplanıyor bildiğiniz sertleşiyor orda bariz belli oluyo kasılmam oluyo normal mi erken doğum belirtisi değildir demi çok korkuyorum 😔 doktoruma da yazdım henüz görmedi mesajı
Denizbllt aresinannesi1 gayet normal canım. Ben 33 e girdim o haftalar da yerleri daha geniş olduğu için minikler istedikleri gibi hareket ediyorlar. 32 den sonra o hareketler çok azalıyor korkma
Sevgigulsen aresinannesi1 günde 3 4 kez en fazla olması normal . Şuan hastanedeyim bu gece yatisim yapıldı kasılma ve sertleşme bı zaman snra arttı ve şuan nst de düzenli 100u bulan sancilarim çıkıyor serumla durduruyorlar 33+4teyim. Kesinlikle sıksa hafife almayın hemen doktorunuza gidin
aresinannesi1 Sevgigulsen umarım sizinde durur haftası iyi ama olsun yine de vaktinde gelsin minikler
Mavimtrak Benim 22. Hafta başladı 38 oldum hâla devam ediyor. Doktor rahim büyüyor demişti bi sorunda çıkmadı çok şükür