Kızlar iki üç saat önce uyuduk, uyumadan önce geçmişti ama bi sancı yaşamıştım ve öyle uyumuştuk eşimle, 35+6 yım şu an. Mide bulantısı mide yanması gibi hisle yine uyandım regl sancım gibi bir rahatsızlık vardı ve dediğim gibi midem bulanıyor halde uyandım bir tık ishal hissi vardı, korkunç wc isteği falan şu an duruldu ama cidden aynı regl sancı başlangıcı gibiydi. Doğum sancısı bilmiyorum ilk gebeliğim bu çok canımı yakan bişe değildi ama bu belirtiler doğumla alaklı olabilir mi?