Canım benimde 33 haftada aynı nst de 140 ları görüyordum banada yatış verdiler serum ve ilaç verildi bebek içinde her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yapıldı sonra hastaneden çıkış yaptım ve şuan 38. Haftadayım hala sancılarım devam ediyor üstelik daha da artarak bu haftaya geldim. bebeğin gelmesini bekliyorum artık sabırsızlıkla