merveylmzrpcl kızlar kafam çok karıştı aslında hersey aynı.bu nedenle yaptırmak ıstemıyorum sizce yaptırmlı mıyım
yeschef-13 merveylmzrpcl eşimle bizim düşüncemiz hayır gelmelerini zaten istemiyoruz ve gerek yok bide çocuk doğurduğum için beni ziyaret ettiniz teşekkür ederim buda üzerine hediye saçma geliyor niye geldiler diye hediye verelim ki 🤷🏻♀️😂
MorKelebek54 merveylmzrpcl nen ismi yazan magnet yaptircam ayrica cikolata yaptırcam ama evime kimseyi kabul etmicegim icin cok fazla yaptirmayi dusunmuyorum en fazla 30 40 tane yaptiririm magnet en yakinlarimiza vermeyi dusunuyorum haricinde zaten kendi yakinlarimizi da ilk ziyaretten sonra bi sure kabul etmeyi dusunmuyorum
yeschef-13 merveylmzrpcl o zaman sende hediye vermek zorunda değilsin senin hikayen bu içinden geleni yap
gmz10 Bence de hediye vermek çok gerekli değil. Çok istenirse de çok yakın olanlara vermek için bir şeyler hazırlanabilir. Bir de kullanışlı bir şey seçilebilir, yoksa bir kenara atılıp kalıyor hediyelikler gereksiz masraf.