Anneadayiii__ ay uzun yazmistim bacim ya 😂 neyse dur kisaltip yazayim. Diger oostunda 16 kilo felan aldim uazmissin ama gebelikde aldigimiz kilo normal kilomuz degil aslında. Hem ödem, bebek, benegin duyu, rahim plesentanin da oayi gar bu kilolarda tsbiki cok yoktur en fazla 5 7 kilo felan yapar belki hepsi ama bence bizim aldigimiz kilo sadece kendi kilomuz degil plesenta zaten kanla dolu benek buyudukce o da buyuyo e bebek desen zaten dogana kadar 3 3 bucuk kilo oluyo e su desen herkezde degiskenlik gosteriyo tabi korkma bence dogumdan sonra bi anda kilomuz dusucek geriye kendi aldigimiz kilomuz kalcak onu da yabas yavas zamanla veririz zaten bebekle ugrasmaktan yemek yemege firsat mi kalicak 😂 onumuz yaz havalar da sicak e aksam benekle yuruyuse ciksan hem bebek hava slir hem de sen yuruyus yapmis olursun evine yakin dondurmaci felan bisi varsa oraya gidip bi dondurma yer donersin dondurma isin bahanesi olur tabi 😂 kiz Allahtan kisaca tekrar edeyim dedim yine uzun oldu 😂